- Το τελευταίο whitepaper του Arval Mobility Observatory αναλύει τον εξελισσόμενο ρόλο του Συνολικού Κόστους Ιδιοκτησίας (TCO).
- Η άνοδος του TCO μεταξύ 2020 και 2025 φαίνεται να οφείλεται περισσότερο στον μακροοικονομικό πληθωρισμό παρά στο αποτέλεσμα της ηλεκτροκίνησης του στόλου.
- Από την σωστή επιλογή οχήματος και την προσαρμογή του μεγέθους του στόλου μέχρι την εξέταση εναλλακτικών μοντέλων κινητικότητας, υπάρχουν στρατηγικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον έλεγχο του TCO χωρίς να επηρεάσουν τους στρατηγικούς στόχους
Το Arval Mobility Observatory, μια ευρέως αναγνωρισμένη και αξιόπιστη πηγή πληροφοριών και προβλέψεων σχετικά με την εταιρική κινητικότητα, κυκλοφόρησε το νεότερο Whitepaper του: «Κατανόηση του Συνολικού Κόστους Ιδιοκτησίας (TCO): Πρόβλεψη 2025 & Στρατηγικά Εργαλεία Διαχείρισης».
Η άνοδος του TCO επανακαθορίζει τις Στρατηγικές του Στόλου
Η έκθεση εξετάζει τον εξελισσόμενο ρόλο του Συνολικού Κόστους Ιδιοκτησίας (TCO), καθώς οι στόλοι αντιμετωπίζουν άνευ προηγουμένου αλλαγές στην αγορά. Από το 2020, το TCO έχει αυξηθεί μέχρι και 30%, αναδιαμορφώνοντας τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί προσεγγίζουν την επιλογή οχημάτων, τη διαχείριση συμβάσεων και τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης. Οι αυξανόμενες τιμές οχημάτων, τα ενεργειακά κόστη, τα εργατικά έξοδα και τα επιτόκια χρηματοδότησης έχουν μεταμορφώσει ουσιαστικά το οικονομικό τοπίο στο οποίο λειτουργούν οι στόλοι. Αυτό το Whitepaper παρέχει επίσης μια σύγκριση του TCO μεταξύ τύπων κινητήρων στις κατηγορίες επιβατικών αυτοκινήτων C και D, προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες για τους διαχειριστές στόλων που αξιολογούν ολοένα και περισσότερο τις επιπτώσεις κόστους της επιλογής μεταξύ BEVs και ICE οχημάτων.
2020 έως 2025: Προσομοίωση της εξέλιξης των εξόδων του στόλου
Αυτό το Whitepaper παρέχει μια πλήρη κατανόηση της δυναμικής πίσω από την εξέλιξη του κόστους του στόλου κατά την περίοδο 2020-2025, προσφέροντας μια προσομοίωση δύο σενάριων:
Σενάριο 1: Χωρίς ηλεκτροκίνηση (100% στόλος οχημάτων ICE)
Σενάριο 2: Προοδευτική ηλεκτροκίνηση από 0% BEVs το 2020 σε 50% μέχρι το 2025
Τα σενάρια αυτά υποστηρίζουν το συμπέρασμα ότι οι αυξήσεις του κόστους οφείλονται περισσότερο στο μακροοικονομικό πληθωρισμό παρά στο αποτέλεσμα της ηλεκτροκίνησης του στόλου.
Επανάκτηση του ελέγχου του TCO
Τα σενάρια αυτά, υποστηρίζουν το συμπέρασμα ότι οι αυξήσεις του κόστους οφείλονται περισσότερο στον μακροοικονομικό πληθωρισμό, παρά στο αποτέλεσμα της ηλεκτροκίνησης του στόλου:
- Επιλογή σωστού οχήματος και διαστάσεων
- Βελτιστοποίηση συμβάσεων
- Επίδραση οδηγού: Προώθηση οικολογικής οδήγησης
- Στρατηγική φόρτισης
- Εξέταση εναλλακτικών μοντέλων κινητικότητας
Ενδυνάμωση των εταιρειών μέσω της αλλαγής
Καθώς το τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας υφίσταται βαθιά μεταμόρφωση, το TCO αναδύεται ως κεντρικό στοιχείο της στρατηγικής σχεδίασης του στόλου. Μέσω της ενσωμάτωσης των οικονομικών, επιχειρησιακών και τεχνολογικών παραμέτρων, επιτρέπει στις εταιρείες να ισορροπούν τον έλεγχο του βραχυπρόθεσμου κόστους με τους μακροπρόθεσμους στόχους, όπως η ηλεκτροκίνηση και η συμμόρφωση με τους κανονισμούς.
" "Το TCO γίνεται στρατηγική πυξίδα, οδηγώντας τους οργανισμούς μέσα από τις πολυπλοκότητες ενός ταχέως εξελισσόμενου τοπίου της βιομηχανίας του αυτοκινήτου. Υιοθετώντας μια ολοκληρωμένη άποψη των δαπανών και των αντισταθμίσεων, οι διαχειριστές στόλων μπορούν να ευθυγραμμίσουν τις λειτουργικές επιλογές με τους μακροπρόθεσμους στόχους. Μέσω αυτού του Whitepaper, μοιραζόμαστε ιδέες που βοηθούν ώστε να μετατρέψουν την πολυπλοκότητα σε ευκαιρία" λέει ο Dan Boiangiu, Διευθυντής Διεθνούς Συμβουλευτικής Arval και Arval Mobility Observatory.