user guides

Arval Leasing: Συχνές Ερωτήσεις

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - FAQ

Συντήρηση & Τεχνική Υποστήριξη

Που μπορώ να απευθυνθώ για Συντήρηση & Τεχνική Υποστήριξη όσο πραγματοποιώ leasing με την Arval;

Η Arval σας προτείνει ένα πανελλήνιο δίκτυο συνεργείων που εξειδικεύονται στην επισκευή, τη συντήρηση και την υποστήριξη του οχήματός σας. Μπορείτε να κλείσετε ένα ραντεβού με προτεινόμενο συνεργείο επικοινωνώντας με το τηλεφωνικό κέντρο της Arval στο 2108772600 ώστε να σας κατευθύνει στο πλέον κατάλληλο συνεργείο με βάση τις ανάγκες του οχήματός σας.


Ποια έξοδα συντήρησης δεν καλύπτονται από τη σύμβαση leasing μου;

Ορισμένες υπηρεσίες δεν προβλέπονται στη σύμβασή leasing σας  και, ως εκ τούτου, δεν θα εγκριθούν όταν ο συνεργάτης συντήρησης υποβάλει το αντίστοιχο αίτημα στην Arval. Εάν το επιθυμείτε, μπορείτε να το κάνετε με δικά σας έξοδα. Παρακάτω, μπορείτε να συμβουλευτείτε μια λίστα με τα πιο συχνά ζητήματα που δεν παρέχονται στη σύμβαση: ενημέρωση χαρτών στο GPS σας, αντικατάσταση πατάκια αυτοκινήτου, αγορά καλωδίου φόρτισης ...
Αν θέλετε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας - Κέντρο εξυπηρέτησης οδηγών: 210 87 72 600.


Δικαιούμαι αυτοκίνητο αντικατάστασης κατά την περίοδο επισκευής και συντήρησης του οχήματός μου;

Η χρήση αυτοκινήτου αντικατάστασης κατά τη διάρκεια της συντήρησης ή επισκευής του οχήματός σας εξαρτάται από τους όρους της σύμβασής σας. Για περισσότερες πληροφορίες μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2108772600.


Ελαστικά

Δικαιούμαι ελαστικά χειμερινού τύπου στα πλαίσια της σύμβασης leasing με την Arval;

Αυτό εξαρτάται από τους όρους της σύμβασής σας. Για περαιτέρω διευκρινήσεις μπορείτε να καλέσετε την Arval στο 2108772600.


Ποιον προμηθευτή ελαστικών μπορώ να επισκεφτώ ώστε να αλλάξω τα ελαστικά μου;

Σε περίπτωση που χρειάζεστε αλλαγή ελαστικών επικοινωνήστε με την Arval στο 2108772600 ώστε να προβείτε στην αλλαγή ελαστικών με βάση τους όρους της σύμβασής σας.


Τι δεν καλύπτει η υπηρεσία ελαστικών;

Αμυχές, βαθουλώματα ή εξογκώματα και επισκευές (π.χ. τρύπημα από αιχμηρό αντικείμενο) δεν περιλαμβάνονται στην υπηρεσία των ελαστικών.


Ζημιές και Ασφάλεια

Πότε πρέπει να πληρώσω για τη ζημιά στο αυτοκίνητο μου;

Με βάση τον τύπο της ασφάλειας που έχετε, βάσει της σύμβασης,  προκύπτει και το ποσό που πρέπει να πληρώσετε για ζημιές ατυχημάτων που φέρετε την ευθύνη. Σε περίπτωση που χρειάζεστε περαιτέρω πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με το 2108772600.


Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ζημιάς του οχήματός μου;

Να αναφέρετε πάντοτε τη ζημιά στην Arval το συντομότερο δυνατό στο τηλέφωνο 2108772600. Φροντίστε επίσης να καλέσετε τη φροντίδα ατυχήματος στο 1158 επιλογή "1" έτσι ώστε να καταγραφεί κατάλληλα η ζημιά. Σε περίπτωση τραυματισμού ή αμφισβήτησης ευθύνης καλέστε επίσης την αστυνομία.


Που μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με την ασφάλιση του οχήματός μου;

Στην βεβαίωση ασφάλισης που σας παραδόθηκε ως μέρος των εγγράφων του οχήματος μπορείτε να δείτε την χρονική διάρκεια της ασφάλισης. Λεπτομέρεις για τις καλύψεις αναφέρονται στη σύμβαση.


Τι πρέπει να κάνω εάν εμπλακώ σε ατύχημα στο εξωτερικό;

Εάν εμπλακείτε σε ατύχημα στο εξωτερικό τότε θα πρέπει να συμβουλευτείτε τα στοιχεία της πράσινης κάρτας που έχετε στη διάθεσή σας για να επικοινωνήσετε με την τοπική ασφαλιστική ώστε να γίνει η δήλωση και, εφόσον υπάρχει και άλλος εμπλεκόμενος, να καλέσετε την τοπική αστυνομία, ώστε να καταγραφεί το περιστατικό. Στη συνέχεια θα πρέπει να ενημερώσετε την Arval στο +302108772600 την πρώτη εργάσιμη ημέρα και ώρα μετά το συμβάν.


Παραγγελία και παραλαβή του οχήματός σας

Πως μπορώ να γνωρίζω την ημηρομηνία παράδοσης του οχήματός μου;

Η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης θα σας κοινοποιηθεί από την Arval. Εφόσον το όχημά σας είναι έτοιμο προς παράδοση η Arval ή ο αντίστοιχος προμηθευτής θα επικοινωνήσει μαζί σας ώστε να προγραμματιστεί η παραλαβή του οχήματός σας.


Πως προστατεύεται η ιδιωτικότητα μου σε περίπτωση που το όχημα μου έχει Arval Active Link;

Εάν το όχημά σας είναι εξοπλισμένο με το Arval Active Link, τα δεδομένα σχετικά με τη χρήση του Arval οχήματός σας συλλέγονται και επεξεργάζονται μόνο για τις ανάγκες των επιχειρηματικών διαδικασιών της Arval. Τέτοια δεδομένα είναι για παράδειγμα: αριθμός χιλιομέτρων, τεχνικές προειδοποιήσεις, κα.


Ζημές / Οδική βοήθεια

Το όχημα μου έχει βλάβη, τι πρέπει να κάνω;

Καλέστε μας στον αριθμό 2108772600.


Δικαιούμαι όχημα αντικατάστασης στην περίπτωση που το όχημά μου οδηγηθεί προς επισκευή;

Εάν χρειαστεί το όχημά σας να παραμείνει προς επισκευή θα σας παρέχουμε όχημα αντικατάστασης με βάση τους όρους της σύμβασής σας.


Η υπηρεσία οδικής βοήθεια παρέχεται και εκτός Ελλάδας;

Η οδική βοήθεια είναι διαθέσιμη τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό εφόσον έχει εκδοθεί Πράσινη Κάρτα.


Εξωτερικό / Διαχείριση επικοινωνίας

Τι χρειάζεται να κάνω εάν πρόκειται να ταξιδέψω στο εξωτερικό;

Θα χρειαστεί να ενημερώσετε την Arval πριν ταξιδέψετε στο εξωτερικό και θα σας κατευθύνει ως προς τις διαδικασίες και τα έγγραφα χρειάζεται να έχετε μαζί σας.


Τι πρέπει να κάνω εάν εμπλακώ σε ατύχημα στο εξωτερικό;

Εάν εμπλακείτε σε ατύχημα στο εξωτερικό τότε θα πρέπει να συμβουλευτείτε τα στοιχεία της πράσινης κάρτας που έχετε στη διάθεσή σας για να επικοινωνήσετε με την τοπική ασφαλιστική ώστε να γίνει η δήλωση και, εφόσον υπάρχει και άλλος εμπλεκόμενος, να καλέσετε την τοπική αστυνομία, ώστε να καταγραφεί το περιστατικό. Στη συνέχεια θα πρέπει να ενημερώσετε την Arval στο +302108772600 την πρώτη εργάσιμη ημέρα και ώρα μετά το συμβάν..


Χρειάζεται να ενημερώσω την Arval για τυχόν αλλαγές στα στοιχεία επικοινωνίας μου;

Για να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε ενημερώστε μας για οποιαδήποτε αλλαγή των στοιχείων επικοινωνίας σας στο e-mail: drivers.support-GR@arval.gr


Πρόστιμα

Πως διαχειρίζεται τα πρόστιμα η Arval;

H Arval, ως ιδιοκτήτρια του οχήματος, μπορεί να ειδοποιηθεί για τυχόν πρόστιμο ή παράβαση του ΚΟΚ. Στην περίπτωση αυτή, η εκδούσα αρχή ενημερώνεται απο την Arval σχετικά με τον μισθωτή, προκειμένου να του αποστείλει απευθείας το πρόστιμο.


Έχω δεχθεί μία κλήση. Μπορώ να την αμφισβητήσω;

 Για οποιαδήποτε αμφισβήτηση προστίμου ή ποινής του ΚΟΚ, παρακαλούμε απευθυνθείτε στην αρμόδια αρχή έκδοσης.


Πλήρωσα την κλήση στην ώρα μου αλλά μου ήρθε υπενθύμιση. Τι μπορώ να κάνω;

Παρακαλούμε απευθυνθείτε στην αρμόδια αρχή έκδοσης, έχοντας την σχετική απόδειξη πληρωμής.


Λήξη σύμβασης

Αγορά του οχήματος: θα ήθελα να αγοράσω το όχημα που μισθώνω από την Arval στη λήξη της σύμβασης, τι πρέπει να κάνω;

Εάν επιθυμείτε να αγοράσετε το όχημα που μισθώνετε από την Arval επικοινωνήστε μαζί μας στο 2108772600 για να σας ενημερώσουμε για τη σχετική διαδικασία.


Τι γίνεται εάν υπερβώ τα χιλιόμετρα που αναγράφονται στη σύμβασή μου;

Εάν έχετε υπερβεί τα χιλιόμετρα του συμβολάιου σας τότε κατά την διαδικασία επιστροφής του οχήματος θα υπάρξει η αντίστοιχη χρέωση με βάση τους όρους της σύμβασής σας.


Τιμολόγηση

Πότε εκδίδονται τα τιμολόγια;

Η έκδοση των τιμολογίων πραγματοποιείται τις πρώτες ημέρες του εκάστοτε μήνα και αφορά την τιμολόγηση του μισθώματος για όλο τον μήνα.


Τι περιλαμβάνει το πρώτο τιμολόγιο;

Το πρώτο τιμολόγιο περιλαμβάνει το μίσθωμα που αντιστοιχεί στο χρονικό διάστημα από την ημερομηνία παραλαβής έως το τέλος του τρέχοντος μήνα.

ΓΙΑΤΙ ARVAL;

Γιατί ARVAL;

Εμπιστευτείτε μας:

η δύναμη ενός διεθνούς εταίρου με 30 χρόνια εμπειρίας στο πλευρό σας

Συνεργαστείτε μαζί μας:

η ομάδα μας είναι κοντά σας για την εύρεση της καλύτερης συμφωνίας

Βασιστείτε σε εμάς:

είμαστε εδώ όποτε μας χρειάζεστε, ψηφιακά ή από κοντά

Απλά οδηγήστε:

σας διευκολύνουμε σε όλη διαδικασία διαχείρισης του οχήματος σας