Arval Leasing: Διαχείριση Ατυχήματος, Ζημιάς, Μηχανικής βλάβης
Ενημερώστε την Arval για τη ζημιά στο όχημά σας
Αναφέρετε πάντοτε τις ζημιές στην Arval το συντομότερο δυνατό.
Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στο drivers.support-gr@arval.gr ή μέσω τηλεφώνου καλώντας στη γραμμή Εξυπηρέτησης Οδηγών Arval στο 2108772600 (επιλογή "1" ).
Ανάλογα με την περίσταση, συμβουλευτείτε τις πιο κάτω οδηγίες, για τις ενέργειες που χρειάζεται να ακολουθήσετε.
-
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΑΣ;
Σε περίπτωση μηχανικής βλάβης ή άλλου συμβάντος το οποίο δυσχεραίνει την ομαλή λειτουργία του οχήματός σας ή δεν επιτρέπει τη μετακίνηση του, καλέστε την εξυπηρέτηση οδηγών της Arval στο 2108772600 (επιλογή "1" ).
Εκτός ωρών γραφείου θα συνδεθείτε απευθείας με τον συνεργάτη οδικής βοήθειας της Arval.
Θα επικοινωνήσουμε με τις συνεργαζόμενες εταιρείες οδικής βοήθειας, θα φροντίσουμε να σας παρέχουμε ένα αυτοκίνητο αντικατάστασης (σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης που έχει υπογραφεί με την εταιρία σας) και θα προγραμματίσουμε την επισκευή του οχήματός σας.
-
ΖΗΜΙΑ/ΑΤΥΧΗΜΑ ΜΕ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΡΙΤΩΝ
Σε κάθε περίπτωση ζημιάς ή ατυχήματος που προκλήθηκε στο όχημά σας με ευθύνη τρίτου, θα πρέπει να καλέσετε αμέσως την εξυπηρέτηση οδηγών της Arval στο 2108772600 (επιλογή "1") προκειμένου να αναγγείλετε το περιστατικό και να γίνει η καταγραφή.
Εναλλακτικά, καλέστε τη Φροντίδα Ατυχήματος στο 1158 επιλέγοντας "1".
Καλείτε πάντα την Τροχαία, εάν εμπλακείτε σε ατύχημα, εφόσον υπάρχει τραυματισμός ή εμπλέκεται ανασφάλιστο όχημα ή όχημα με πινακίδες εξωτερικού. Εάν το συμβάν έλαβε χώρα σε μη εργάσιμη ημέρα και ώρα, την επόμενη πρώτη εργάσιμη ημέρα από το συμβάν, παρακαλούμε να ενημερώσετε σχετικά την ARVAL, στη Γραμμή Εξυπηρέτησης οδηγών.
Οι εκπρόσωποί μας από την εξυπηρέτηση οδηγών, θα επικοινωνήσουν μαζί σας, για τον προγραμματισμό της επισκευής του αυτοκινήτου σας.
-
ΖΗΜΙΑ/ΑΤΥΧΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΡΙΤΩΝ
Σε κάθε περίπτωση ζημιάς που προκαλείται στο όχημά σας, καλέστε αμέσως την εξυπηρέτηση οδηγών της Arval στο 2108772600 (επιλογή "1") για να αναγγείλετε το περιστατικό.
Εναλλακτικά, καλέστε στο 1158 επιλέγοντας "1", προκειμένου να επικοινωνήσετε με τον εξειδικευμένο συνεργάτη της Φροντίδας Ατυχήματος, ο οποίος θα σας βοηθήσει με την επί τόπου καταγραφή της ζημιάς.
Σε περίπτωση βανδαλισμού ή διάρρηξης όπου το άλλο μέρος είναι άγνωστο, θα πρέπει να καλέσετε την αστυνομία, για να δηλώσετε το συμβάν. Η Arval θα επικοινωνήσει μαζί σας για τον προγραμματισμό της επισκευής του οχήματος.
-
ΖΗΜΙΑ ΣΤΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ (ΠΑΡΑΘΥΡΟ/ΠΑΡΜΠΡΙΖ)
Θραύση κρυστάλλων χωρίς ζημιά στο αμάξωμα (ή άλλη παραβίαση):
Είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε πρώτα με το κέντρο εξυπηρέτησης οδηγών της Arval στο 2108772600 (επιλογή "2"), ώστε να σας προτείνουμε τον εγκεκριμένο συνεργάτη μας, για την αποκατάσταση των κρυστάλλων του οχήματός σας. Κατά τις μη εργάσιμες ημέρες και ώρες καθώς και στις αργίες, θα πρέπει να καλέσετε την πρώτη επόμενη εργάσιμη ημέρα και ώρα τη Γραμμή Εξυπηρέτησης Οδηγών της ARVAL για να μας ενημερώσετε για το περιστατικό.
Εάν η θραύση κρυστάλλων συνοδεύεται από ζημιά του αμαξώματος ή τυχόν παραβίαση κλειδαριών:
Xρειάζεται να καλέσετε την Aστυνομία για να δηλώσετε το συμβάν. Στη συνέχεια επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης οδηγών της Arval στο 2108772600 (επιλογή "1") ή τη Φροντίδα Ατυχήματος στο 1158 επιλέγοντας "1".
ΓΙΑΤΙ ARVAL;
ΓΙΑΤΙ ARVAL;
Εμπιστευτείτε μας:
η δύναμη ενός διεθνούς εταίρου με 30 χρόνια εμπειρίας στο πλευρό σας
Συνεργαστείτε μαζί μας:
η ομάδα μας είναι κοντά σας για την εύρεση της καλύτερης συμφωνίας
Βασιστείτε σε εμάς:
είμαστε εδώ όποτε μας χρειάζεστε, ψηφιακά ή από κοντά
Απλά οδηγήστε:
σας διευκολύνουμε σε όλη διαδικασία διαχείρισης του οχήματος σας