
Δήλωση ατυχήματος
Αν είχατε ατύχημα και δεν συπληρώσατε φιλική δήλωση στο σημείο που συνέβει, μπορείτε να καταχωρήσετε το συμβάν ηλεκτρονικά.

ΠΟΤΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ;
Στην ατυχή περίπτωση που εμπλακήκατε σε ατύχημα, ή διαπιστώσατε ότι το όχημά σας έχει ζημιά, χωρίς τη δική σας εμπλοκή, θα πρέπει να ενημερώσετε άμεσα την Arval Hellas για να οργανώσουμε τη διαδικασία επισκευής. Η ενημέρωση μπορεί να γίνει είτε τηλεφωνικά στη Γραμμή Εξυπηρέτησης Οδηγών 210-8772600, είτε με αποστολή email στο drivers.support-GR@arval.gr, είτε συμπληρώνοντας τη Δήλωση που σας παρέχουμε εδώ.
Το συμπληρωμένο έντυπο φτάνει άμεσα στο αρμόδιο τμήμα το οποίο σε συνεννόηση μαζί σας δρομολογεί την επισκευή.
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟ MyArval για Οδηγούς;
Ένα ψηφιακό εργαλείο είναι διαθέσιμο στους Οδηγούς μας, απλό και εργονομικό. Το MyArval για Οδηγούς είναι διαθέσιμο 24/7 και σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε το όχημά σας έχοντας πρόσβαση σε ανάλογες πληροφορίες. Από το MyArval μπορείτε να κάνετε Δήλωση ατυχήματος.

ΓΙΑΤΙ ARVAL;
ΓΙΑΤΙ ARVAL;

Εμπιστευτείτε μας:
η δύναμη ενός διεθνούς εταίρου με 30 χρόνια εμπειρίας στο πλευρό σας
Συνεργαστείτε μαζί μας:
η ομάδα μας είναι κοντά σας για την εύρεση της καλύτερης συμφωνίας
Βασιστείτε σε εμάς:
είμαστε εδώ όποτε μας χρειάζεστε, ψηφιακά ή από κοντά
Απλά οδηγήστε:
σας διευκολύνουμε σε όλη διαδικασία διαχείρισης του οχήματος σας