Δήλωση ατυχήματος

Δήλωση ατυχήματος

Αν είχατε ατύχημα και δεν συμπληρώσατε φιλική δήλωση στο σημείο που συνέβη, μπορείτε να καταχωρήσετε το συμβάν ηλεκτρονικά.

Left column
ΠΟΤΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ?
Right column

ΠΟΤΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ;

Στην ατυχή περίπτωση που εμπλακήκατε σε ατύχημα, ή διαπιστώσατε ότι το όχημά σας έχει ζημιά, χωρίς τη δική σας εμπλοκή, θα πρέπει να ενημερώσετε άμεσα την Arval Hellas για να οργανώσουμε τη διαδικασία επισκευής. Η ενημέρωση μπορεί να γίνει είτε τηλεφωνικά στη Γραμμή Εξυπηρέτησης Οδηγών 210-8772600, είτε με αποστολή email στο drivers.support-GR@arval.gr, είτε συμπληρώνοντας τη Δήλωση που σας παρέχουμε εδώ. 

Το συμπληρωμένο έντυπο φτάνει άμεσα στο αρμόδιο τμήμα το οποίο σε συνεννόηση μαζί σας δρομολογεί την επισκευή.

Left column

ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟ MyArval για Οδηγούς;

Ένα ψηφιακό εργαλείο είναι διαθέσιμο στους Οδηγούς μας, απλό και εργονομικό. Το MyArval για Οδηγούς είναι διαθέσιμο 24/7 και σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε το όχημά σας έχοντας πρόσβαση σε ανάλογες πληροφορίες. Από το MyArval μπορείτε να κάνετε Δήλωση ατυχήματος.

Right column
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟ MyArval για Οδηγούς?

ΓΙΑΤΙ ARVAL;

Γιατί ARVAL;

Εμπιστευτείτε μας:

η δύναμη ενός διεθνούς εταίρου με 30 χρόνια εμπειρίας στο πλευρό σας

Συνεργαστείτε μαζί μας:

η ομάδα μας είναι κοντά σας για την εύρεση της καλύτερης συμφωνίας

Βασιστείτε σε εμάς:

είμαστε εδώ όποτε μας χρειάζεστε, ψηφιακά ή από κοντά

Απλά οδηγήστε:

σας διευκολύνουμε σε όλη διαδικασία διαχείρισης του οχήματος σας