Home > ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ

Στην Arval δεσμευόμαστε να παρέχουμε προϊόντα και υπηρεσίες ιδιαιτέρως υψηλών προδιαγραφών.

Εάν αισθάνεσθε ότι δεν έχουμε ανταποκριθεί στις προσδοκίες σας με οποιοδήποτε τρόπο, θα θέλαμε να το γνωρίζουμε ώστε να επανορθώσουμε απέναντί σας.

 

Για να το κάνουμε αυτό, θα θέλαμε να μας πείτε:

-Τα προσωπικά σας στοιχεία και στοιχεία της εταιρίας σας

-Λεπτομέρειες ως προς το παράπονό σας

 

Τι θα κάνουμε ως προς το παράπονό σας:

-Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό προκειμένου να σας ενημερώσουμε για τις ενέργειες που θα ακολουθήσουν

-Θα διερευνήσουμε το παράπονό σας με τρόπο δίκαιο και αντικειμενικό

-Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου να σας ενημερώσουμε για το αποτέλεσμα

-Αφού έχουμε διαχειριστεί το παράπονό σας, θα διαπιστώσουμε τι μπορούμε να μάθουμε από την εμπειρία σας και την ανταπόκρισή σας προκειμένου να βελτιωνόμαστε συνεχώς

 

Πώς θα διαχειριστούμε το παράπονό σας:

Θα κάνουμε ότι μπορούμε προκειμένου να επιλύσουμε το παράπονό σας εντός 3 εργασίμων ημερών από την παραλαβή του, ωστόσο εάν δεν είναι αυτό εφικτό, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 5 εργασίμων ημερών προκειμένου να σας ενημερώσουμε για την εξέλιξη του παραπόνου σας καθώς επίσης και για το πότε να αναμένετε μία προτεινόμενη λύση.

 

Πως μπορείτε να υποβάλετε το παράπονό σας:

Είναι εύκολο για εσάς να υποβάλετε το παράπονό σας συμπληρώνοντας τις παρακάτω πληροφορίες, ώστε να μπορέσουμε να διερευνήσουμε και επιλύσουμε το παράπονό σας.

Μπορείτε να αποστείλετε σχετική επιστολή στην ακόλουθη διεύθυνση:

Λ.Κύμης 9 & Σενέκα 10

14564 Κηφισιά

Αν επιθυμείτε να υποβάλετε το παράπονό σας, παρακαλώ συμπληρώστε όλα τα ακόλουθα πεδία παρακάτω.

 

ΦΟΡΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ