Αρχική > Μίσθωση ή Αγορά οχημάτων > ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Η ικανοποίησή σας είναι προτεραιότητά μας. Εγγυόμαστε tailor-made υπηρεσίες και διενεργούμε έρευνες για να διασφαλίσουμε ότι η υπόσχεσή μας έχει υλοποιηθεί.

Με το Service Level Agreement, συμφωνούμε τις εγγυήσεις και τα πρότυπα εξυπηρέτησης. Οι πελάτες μας αποτελούν τους πρεσβευτές μας και καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για να είστε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες μας.

  • Οι διαδικασίες και τα πρότυπα εξυπηρέτησης είναι ξεκάθαρα ώστε να γνωρίζετε τι να περιμένετε
  • Διενεργούμε τακτικές έρευνες και μετρούμε τις επιδόσεις μας και το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών
  • Κάθε δυσαρέσκεια που εκφράζεται από τον πελάτη, αποτελεί παράπονο.
  • Η δέσμευσή μας είναι να σας παρέχουμε ότι έχει συμφωνηθεί


Τα παράπονα είναι ευκαιρία βελτίωσης

Εκλαμβάνουμε τα παράπονα των πελατών ως ένα δώρο και μια ευκαιρία να βελτιώσουμε την εργασία μας και τον τρόπο λειτουργίας μας.

Παράπονο για εμάς, σημαίνει ότι η εξυπηρέτηση δεν ήταν η προσδοκώμενη και μας υποδεικνύει τι πρέπει να βελτιώσουμε για να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη σας. Για το λόγο αυτό έχουμε ανοικτή επικοινωνία μαζί σας και σας αναφέρουμε τους σχετικούς δείκτες – KPI.
Αν ένας πελάτης δεν έμεινε ικανοποιημένος, καταγράφουμε το παράπονο σε ειδική εφαρμογή και φροντίζουμε να διερευνηθεί εντός 24 ωρών. Στόχος μας είναι να επιλυθεί το ζήτημα όσο το δυνατόν πιο άμεσα και εντός 3-5 ημερών.
Ωστόσο η διαχείριση παραπόνων δεν τελειώνει εδώ. Μελετούμε τις τάσεις στον κλάδο και εστιάζουμε στα σημεία βελτίωσης. Τα σχόλια που μας υποβάλλετε έχουν μεγάλη σημασία για την εταιρεία μας. Τα εξετάζουμε και προβαίνουμε σε διορθωτικές ενέργειες. Μόνο όταν είστε ικανοποιημένοι και οι υπηρεσίες μας έχουν βελτιωθεί θεωρούμε ότι το ζήτημα έχει επιλυθεί.