Αρχική > ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΟΛΟΥ > ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ARVAL;

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ARVAL;

Οι δεσμεύσεις της Arval

Σας συμβουλεύουμε

Σας παρέχουμε συμβουλευτικές υπηρεσίες για την πολιτική εταιρικών οχημάτων - company car policy - , η οποία ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εταιρείας σας.

Εικόνα

Διαχειριζόμαστε

Διαχειριζόμαστε το στόλο και τους οδηγούς σας

Εικόνα

Σας αναφέρουμε

Σας παρέχουμε όλη την πληροφόρηση αναφορικά με το στόλο σας και σας διευκολύνουμε στη λήψη αποφάσεων

Εικόνα

Δεσμευόμαστε

Δεσμευόμαστε να τηρούμε τις υποσχέσεις μας.

Εικόνα
Arval: εξατομικευμένες υπηρεσίες μίσθωσης οχημάτων

Θέλουμε να γνωρίζουμε τους πελάτες και τους οδηγούς με τους οποίους συνεργαζόμαστε.

Κάποιοι πιστεύουν ότι η μίσθωση οχημάτων είναι απλά μία υπηρεσία που παρέχει μία εταιρεία προς μία άλλη (Β2Β). Για την Arval αντιθέτως είναι μια υπηρεσία στην οποία οι άνθρωποι έχουν τον πρώτο λόγο -- ή, όπως λέει το σύνθημά μας, "υπηρεσίες μίσθωσης με προσωπικό χαρακτήρα".

Επικοινωνία με έναν επαγγελματία που γνωρίζει καλά την εταιρεία σας

Ο Account Manager είναι το πρόσωπο με το οποίο είστε σε συνεχή επαφή για όλα τα καθημερινά ζητήματα που σχετίζονται με τη διαχείριση του στόλου σας. Όποιο ζήτημα κι αν σας απασχολεί-είτε πρόκειται για την εξεύρεση της καλύτερης προσφοράς για την εταιρεία σας είτε για τη διαχείριση των επισκευών και τη συντήρηση των οχημάτων σας-, μπορείτε να βασίζεστε σε έναν επαγγελματία που ασχολείται υπεύθυνα με την εταιρεία σας και που θα συνεργάζεται στενά μαζί σας και με τους οδηγούς σας. Οι Arval Account Managers βρίσκουν την κατάλληλη λύση σε κάθε ζήτημα σύμφωνα με τη Σύμβαση Πλαίσιο - Master Agreement, το  Συμφωνητικό Επιπέδου Εξυπηρέτησης - Service Level Agreement και την Πολιτική Εταιρικών Οχημάτων - Company Car Policy.

 

Η Account Team διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία του στόλου σας

 

Η Ομάδα Διαχείρισης Στόλου - Account Team, με επικεφαλής τον Account Manager, διασφαλίζει ότι η εξυπηρέτησή σας είναι στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων μας. Ο Account Manager αποτελεί τον συνδετικό κρίκο της ομάδας και το πρόσωπο με το οποίο είστε σε συνεχή επαφή. Έχει υπό την επίβλεψή του την Ομάδα Διαχείρισης Στόλου - Account Team, μία εξειδικευμένη ομάδα τεχνικών που διεκπεραιώνουν την επισκευή ή αντικατάσταση των οχημάτων και άλλα συναφή ζητήματα.

Φροντίζουμε πάντα να είμαστε πιο κοντά στους πελάτες μας από κάθε άλλη εταιρεία του κλάδου. Η μοναδική οργανωτική μας δομή, μας επιτρέπει να απολαμβάνουμε όλα τα οφέλη που απορρέουν από τη συμμετοχή μας σε έναν όμιλο διεθνούς βεληνεκούς, ενώ παράλληλα παρέχουμε στους πελάτες μας το πλεονέκτημα της συναλλαγής με μια ομάδα επαγγελματιών (Account Team) που λειτουργεί σαν μία μικρή επιχείρηση. Μέλημά μας είναι η σχέση μας με τους πελάτες να μην χάσει ποτέ αυτό το στοιχείο της προσωπικής επαφής.

 

 

 



Service Level Agreement: αποστολή μας η ικανοποίησή σας

Η ικανοποίησή σας είναι προτεραιότητά μας. Εγγυόμαστε tailor-made υπηρεσίες και διενεργούμε έρευνες για να διασφαλίσουμε ότι η υπόσχεσή μας έχει υλοποιηθεί.

Με το Service Level Agreement, συμφωνούμε τις εγγυήσεις και τα πρότυπα εξυπηρέτησης. Οι πελάτες μας αποτελούν τους πρεσβευτές μας και καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για να είστε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες μας.

  • Οι διαδικασίες και τα πρότυπα εξυπηρέτησης είναι ξεκάθαρα ώστε να γνωρίζετε τι να περιμένετε
  • Διενεργούμε τακτικές έρευνες και μετρούμε τις επιδόσεις μας και το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών
  • Κάθε δυσαρέσκεια που εκφράζεται από τον πελάτη, αποτελεί παράπονο.
  • Η δέσμευσή μας είναι να σας παρέχουμε ότι έχει συμφωνηθεί


Τα παράπονα είναι ευκαιρία βελτίωσης

Εκλαμβάνουμε τα παράπονα των πελατών ως κάτι θετικό που μας δίνει την ευκαιρία να βελτιώσουμε την εργασία μας και τον τρόπο λειτουργίας μας.

Παράπονο για εμάς, σημαίνει ότι η εξυπηρέτηση δεν ήταν η προσδοκώμενη και μας υποδεικνύει τι πρέπει να βελτιώσουμε για να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη σας. Για το λόγο αυτό έχουμε α-νοικτή επικοινωνία μαζί σας και σας αναφέρουμε τους σχετικούς δείκτες – KPI.
Αν ένας πελάτης δεν έμεινε ικανοποιημένος, καταγράφουμε το παράπονο σε ειδική εφαρμογή και φροντίζουμε να διερευνηθεί εντός 24 ωρών. Στόχος μας είναι να επιλυθεί το ζήτημα όσο το δυνατόν πιο άμεσα και εντός 3-5 ημερών.
Ωστόσο η διαχείριση παραπόνων δεν τελειώνει εδώ. Μελετούμε τις τάσεις στον κλάδο και εστιά-ζουμε στα σημεία βελτίωσης. Τα σχόλια που μας υποβάλλετε έχουν μεγάλη σημασία για την εταιρεία μας. Τα εξετάζουμε και προβαίνουμε σε διορθωτικές ενέργειες. Μόνο όταν είστε ικανο-ποιημένοι και οι υπηρεσίες μας έχουν βελτιωθεί θεωρούμε ότι το ζήτημα έχει επιλυθεί.